Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 4PK0925 goodyear

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK0925 GOODYEAR

 

    Ocena:
numer części:

4PK0925

producent:

GOODYEAR

Długość [mm]:925
Szerokość [mm]:14,2
Ilość żeber:4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK0925 GOODYEAR

numery OEM:
BMW      11 28 7 512 762
BMW      11287512762
FIAT      7657701
FIAT      7657703
FIAT      7764894
FORD      3396931
FORD      3406363
FORD      F32Z8620B
FORD      F32Z8620K
HONDA      56992-P72-003
HONDA      56992-P72-004
HONDA      56992P72003
HONDA      56992P72004
MAZDA      F82A-18-381A
MAZDA      F82A18381A
MAZDA      FS05-18-381
MAZDA      FS0518381
MAZDA      FS12-18-381
MAZDA      FS1218381
MAZDA      FS1218381A
MAZDA      FS1E-18-381
MAZDA      FS1E18381
MAZDA      FS59-18-381
MAZDA      FS59-18-381A
MAZDA      FS59-18-381B
MAZDA      FS5918381
MAZDA      FS5918381A
MAZDA      FS5918381B
MAZDA      FSJ2-18-381
MAZDA      FSJ218381
MAZDA      FSM318381
MAZDA      K805-15-907A
MAZDA      K805-15-907B
MAZDA      K80515907A
MAZDA      K80515907B
MAZDA      KF33-15-907
MAZDA      KF3315907
MAZDA      KL47-15-907
MAZDA      KL4715907
MITSUBISHI      MB439336
MITSUBISHI      MB439494
MITSUBISHI      MD172376
MITSUBISHI      MD173201
MITSUBISHI      MD179679
MITSUBISHI      MR148323
NISSAN      11720-00QAS
NISSAN      1172000QAS
NISSAN      11720BX000
NISSAN      11920-58S00
NISSAN      1192058S00
NISSAN      11950-54C00
NISSAN      11950-54C10
NISSAN      11950-D4201
NISSAN      11950-D4211
NISSAN      1195054C00
NISSAN      1195054C10
NISSAN      11950D4201
NISSAN      11950D4211
RENAULT      8200041850
RENAULT      8200830190
ROVER      GFB80925
ROVER      GFB80930
SUZUKI      17521-85FA0
SUZUKI      1752185FA0
SUZUKI      49180-63B10
SUZUKI      4918063B10
SUZUKI      94970-00730
SUZUKI      9497000730
SUZUKI      95141-57B60
SUZUKI      95141-60A60
SUZUKI      95141-82010
SUZUKI      9514157B60
SUZUKI      9514160A60
SUZUKI      9514182010
TOYOTA      90916-02348
TOYOTA      90916-02499
TOYOTA      9091602348
TOYOTA      9091602499
TOYOTA      99364-20920
TOYOTA      99364-20930
TOYOTA      99364-80930
TOYOTA      99364-90920
TOYOTA      99364-90930
TOYOTA      9936420920
TOYOTA      9936420930
TOYOTA      9936480930
TOYOTA      9936490920
TOYOTA      9936490930
DACIA      8200830190
SANTANA      95141-60A60
SANTANA      9514160A60
KIA      0K01118381A
KIA      0K2AA-15-907
KIA      0K2AA-32-907
KIA      0K2AA15907
KIA      0K2AA32907
KIA      KK140-15-909
KIA      KK14015909

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK0925 GOODYEAR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.