Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 925 K 4 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 925 K 4 HUTCHINSON

925 K 4 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

925K4

numer części:

925 K 4

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 925
Ilość żeber 4
nr EAN 3159750626224

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 925 K 4 HUTCHINSON

numery OEM:
FORD      3396931
FORD      3406363
FORD      4038260
FORD      F32Z8620B
FORD      F32Z8620K
FORD      FS12-18-381A
HONDA      38920-PV0-003
HONDA      38920-PV0-004
HONDA      56992-P72-003
HONDA      56992-P72-004
HONDA      56992-P72-505
HONDA      56992-P72-506
MAZDA      FS05-18-381
MAZDA      FS12-18-381
MAZDA      FS12-18-381A
MAZDA      FS59-18-381
MAZDA      FS59-18-381A
MAZDA      FS59-18-381B
MAZDA      FSJ2-18-381
MAZDA      FSM3-18-381
MAZDA      K805-15-907A
MAZDA      K805-15-907B
MAZDA      KF33-15-907
MAZDA      KL47-15-907
MITSUBISHI      MB439336
MITSUBISHI      MD172376
MITSUBISHI      MD173201
MITSUBISHI      MD179679
NISSAN      11920-42L01
NISSAN      11920-58S00
NISSAN      11950-54C00
NISSAN      11950-54C10
NISSAN      11950-D4201
NISSAN      11950-D4211
NISSAN      11950-D4211JP
NISSAN      A1920-42L01
ROVER      GFB80925
ROVER      GFB80930
SUZUKI      49180-63B10
SUZUKI      95141-57B60
SUZUKI      95141-60A60
SUZUKI      95141-82010
TOYOTA      90916-02221
TOYOTA      90916-02348
TOYOTA      90916-02499
TOYOTA      99364-00920
TOYOTA      99364-20920
TOYOTA      99364-90920
KIA      0K01118381A
KIA      0K2AA-32-907
FORD USA      3396931
FORD USA      4038260

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 925 K 4 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 925 K 4 HUTCHINSON:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.