Długość [mm] | 920 |
Szerokość [mm] | 14,24 |
Kolor | czarny |
Ilość żeber | 4 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
nr EAN | 7316574157228 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 4PK920 SKF
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI
9091602499, 9091602704, 90916T2004, 90916T2031, 90916T2032, 9936490920
FS0518381, FS1218381, FS1218381A, FS5918381, KF3315907
11950D4201, 11950D4211
4918063B10
HONDA | 56992-P72-003 | |
MAZDA | FS05-18-381 | |
MAZDA | FS12-18-381 | |
MAZDA | FS12-18-381A | |
MAZDA | FS59-18-381 | |
MAZDA | KF33-15-907 | |
NISSAN | 11950-D4201 | |
NISSAN | 11950-D4211 | |
SUZUKI | 49180-63B10 | |
TOYOTA | 90916-02499 | |
TOYOTA | 90916-02704 | |
TOYOTA | 90916-T2004 | |
TOYOTA | 90916-T2031 | |
TOYOTA | 90916-T2032 | |
TOYOTA | 99364-90920 |
Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 4PK920 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 4PK920 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.