Materiał wirnika pompy wody | Termoplast |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z łożyskiem promieniowym |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Tryb pracy | mechaniczne |
nr EAN | 8032747027813 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1091 GRAF
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
FX, Q45 III, M35, M45, EX, G coupe, G
210105481R, 210107477R, 210107852R, 7701478830, 8660003373
7701478830
2101000Q0M, 2101000Q3L, 2101000Q4D, 2101000Q4G
6072000007, 607200000780, 6082001000, 6082002100, A6072000007, A607200000780, A6082001000, A6082002100
2101000Q0M, 2101000Q3L
MERCEDES-BENZ | 607 200 00 07 | |
MERCEDES-BENZ | 607 200 00 07 80 | |
MERCEDES-BENZ | 608 200 10 00 | |
MERCEDES-BENZ | 608 200 21 00 | |
MERCEDES-BENZ | A607 200 00 07 | |
MERCEDES-BENZ | A607 200 00 07 80 | |
MERCEDES-BENZ | A608 200 10 00 | |
MERCEDES-BENZ | A608 200 21 00 | |
NISSAN | 21010-00Q0M | |
NISSAN | 21010-00Q3L | |
NISSAN | 21010-00Q4D | |
NISSAN | 21010-00Q4G | |
RENAULT | 21 01 054 81R | |
RENAULT | 21 01 074 77R | |
RENAULT | 21 01 078 52R | |
RENAULT | 77 01 478 830 | |
RENAULT | 86 60 003 373 | |
DACIA | 77 01 478 830 | |
INFINITI | 21010-00Q0M | |
INFINITI | 21010-00Q3L |
Zastosowanie Pompa wodna PA1091 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA1091 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.