Tryb pracy | mechaniczne |
Materiał wirnika pompy wody | Termoplast |
Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej |
nr EAN | 8032747077658 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA1137 GRAF
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
03L121011C, 03L121011CX, 03L121011J, 03L121011N, 03L121011P, 03L121011PX, 03L121011Q, 03L121011QX
03L121011C, 03L121011J, 03L121011N, 03L121011P, 03L121011PX, 03L121011Q, 03L121011QX
03L121011C, 03L121011J, 03L121011N, 03L121011P, 03L121011PX, 03L121011Q, 03L121011QX
03L121011C, 03L121011J, 03L121011N, 03L121011P, 03L121011PX, 03L121011Q, 03L121011QX
AUDI | 03L 121 011C | |
AUDI | 03L 121 011J | |
AUDI | 03L 121 011N | |
AUDI | 03L 121 011P | |
AUDI | 03L 121 011PX | |
AUDI | 03L 121 011Q | |
AUDI | 03L 121 011QX | |
SEAT | 03L 121 011C | |
SEAT | 03L 121 011J | |
SEAT | 03L 121 011N | |
SEAT | 03L 121 011P | |
SEAT | 03L 121 011PX | |
SEAT | 03L 121 011Q | |
SEAT | 03L 121 011QX | |
SKODA | 03L 121 011C | |
SKODA | 03L 121 011J | |
SKODA | 03L 121 011N | |
SKODA | 03L 121 011P | |
SKODA | 03L 121 011PX | |
SKODA | 03L 121 011Q | |
SKODA | 03L 121 011QX | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011C | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011CX | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011J | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011N | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011P | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011PX | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011Q | |
VOLKSWAGEN | 03L 121 011QX |
Zastosowanie Pompa wodna PA1137 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA1137 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.