Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem zębatym |
Tryb pracy | mechaniczne |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
Materiał wirnika pompy wody | Termoplast |
nr EAN | 8032747265086 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PA679 GRAF
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
026121005F, 026121005K, 026121005L
026121005F, 026121005K, 026121005L
AUDI | 026 121 005F | |
AUDI | 026 121 005K | |
AUDI | 026 121 005L | |
SEAT | 026 121 005F | |
SEAT | 026 121 005K | |
SEAT | 026 121 005L | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005F | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005K | |
VOLKSWAGEN | 026 121 005L |
Zastosowanie Pompa wodna PA679 GRAF w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna PA679 GRAF:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.