Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 5DA 006 623-401 hella

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 5DA 006 623-401 HELLA

5DA 006 623-401 Jednostka sterująca, układ zapłonowy HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

5DA 006 623-401

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Nippondenso
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300085389

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 5DA 006 623-401 HELLA

Moduł zapłonowy (4 pin) pasuje do: HONDA CIVIC II, CIVIC IV, CIVIC V, CONCERTO, CRX II 1.5/1.6 10.87-11.95
numery OEM:
HONDA      06 302 PT2 000
HONDA      06 302 PT2 A00
HONDA      06 302 PT3 000
HONDA      06302PT2A0
HONDA      06302PT2A01
HONDA      06302PT3004
HONDA      06302PT3A00
HONDA      0632PT2A00
HONDA      30 120 PM5 A01
HONDA      30 120 PR3 003
HONDA      30 120 PR3 004
HONDA      30 130 PM5-A01
HONDA      30 130 PT2 006
HONDA      30120PMA01
HONDA      30120PR4505
HONDA      30120PR4A01
HONDA      30120PT2004
HONDA      30120PT3003
HONDA      30120PT3004
HONDA      30130P54006
HONDA      30130PR3006
HONDA      30130PR4A02
ROVER      NJL100040

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 5DA 006 623-401 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 5DA 006 623-401 HELLA:

2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.