Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 30 CDI AMG (203.718) (2002.09-2008.05) 231km » 5DA 358 000-911 hella
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C Coupe (cl203) C 30 Cdi Amg (203.718) (2002.09-2008.05) 231km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 5DA 358 000-911 HELLA

5DA 358 000-911 Cewka zapłonowa HELLA
95.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

5DA 358 000-911

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
Sposób montażuprzykręcany
Liczba otworów do mocowania2
Napięcie znamionowe [V]12
Ilość połączeń2
Cewka zapłonowacewka do rozdzielacza zapłonu
nr EAN4082300623475

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-911 HELLA

Cewka zapłonowa pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 (W123), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), G (W463), S (C126), S (W108, W109), S (W126), S (W140) 2.0-5.0 10.67-10.98
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 158 50 03
MERCEDES-BENZ      000 158 62 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 50 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 62 03

Zastosowanie Cewka zapłonowa 5DA 358 000-911 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 5DA 358 000-911 HELLA:

Marcin, Warszawa
2021-06-20
 5/5
Działa prawidłowo.
Robert, Frysztak
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Gorlice
2023-12-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krystian, Oborniki Śląskie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.