Ilość biegunów | 4 |
Długość przewodu [mm] | 270 |
Sonda lambda | ogrzewana |
nr EAN | 4082300758887 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 6PA 358 103-621 HELLA
IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II
YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS
8946722040, 8946722050, 8946730050, 8946750020
8946702040, 8946702070, 8946704040, 8946704050, 8946720030, 8946722040, 8946722050, 8946728090, 8946730020, 8946733030, 8946741030, 8946741040, 8946742020, 8946747010, 8946748030, 8946748140, 8946750020, 8946752060, 8946752070, 8946752090, 8946752170, 8946753040, 8946753050, 8946760030, 8946774040
TOYOTA | 8946702040 | |
TOYOTA | 8946702070 | |
TOYOTA | 8946704040 | |
TOYOTA | 8946704050 | |
TOYOTA | 8946720030 | |
TOYOTA | 8946722040 | |
TOYOTA | 8946722050 | |
TOYOTA | 8946728090 | |
TOYOTA | 8946730020 | |
TOYOTA | 8946733030 | |
TOYOTA | 8946741030 | |
TOYOTA | 8946741040 | |
TOYOTA | 8946742020 | |
TOYOTA | 8946747010 | |
TOYOTA | 8946748030 | |
TOYOTA | 8946748140 | |
TOYOTA | 8946750020 | |
TOYOTA | 8946752060 | |
TOYOTA | 8946752070 | |
TOYOTA | 8946752090 | |
TOYOTA | 8946752170 | |
TOYOTA | 8946753040 | |
TOYOTA | 8946753050 | |
TOYOTA | 8946760030 | |
TOYOTA | 8946774040 | |
LEXUS | 8946722040 | |
LEXUS | 8946722050 | |
LEXUS | 8946730050 | |
LEXUS | 8946750020 |
Zastosowanie Sonda lambda 6PA 358 103-621 HELLA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.