Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 384-981 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 384-981 HELLA

8AC 355 384-981 Zacisk hamulca HELLA
 

    Ocena:
numery handlowe:

AC8498

numer części:

8AC 355 384-981

producent:

HELLA

Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
System hamulcowy BENDIX
parzyste numery artykułów 8AC 355 384-971
Techniczny numer informacyjny AC8498
nr EAN 4082300414783

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 384-981 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1138617
FORD      1138619
FORD      1478445
FORD      1478446
FORD      6197740
FORD      6197741
FORD      92VB2B120AA
FORD      92VB2B120BA
FORD      92VB2K120AA
FORD      92VB2K120BA
FORD      R92VX2B120AA
FORD      R92VX2B120AB
FORD      R92VX2B120BA
FORD      R92VX2B120BB
zamienniki:
0 204 102 925
brak
BOSCH
0 986 47B 633
brak
BOSCH
24.3421-1704.5
brak
ATE
0 204 102 409
brak
BOSCH
2125134
NK
13012125134
brak
SBS
341917
brak
KAWE
38054300
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 384-981 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu