Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 387-701 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 387-701 HELLA

8AC 355 387-701 Zacisk hamulca HELLA
hella 8AC 355 387-701

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8770

numer części:

8AC 355 387-701

producent:

HELLA

otwór Ø [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
System hamulcowy LUCAS
parzyste numery artykułów 8AC 355 387-691
Techniczny numer informacyjny AC8770
nr EAN 4082300417500

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 387-701 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      4401E1
PEUGEOT      4401E1
zamienniki:
LC7604
brak
DELPHI
PF12502
brak
LPR
0 986 47B 107
brak
BOSCH
13012119114
brak
SBS
343511
brak
KAWE
38018000
brak
TEXTAR
38062800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 387-701 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu