Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 387-901 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 387-901 HELLA

8AC 355 387-901 Zacisk hamulca HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8790

numer części:

8AC 355 387-901

producent:

HELLA

otwór Ø [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
System hamulcowy GIRLING
parzyste numery artykułów 8AC 355 387-891
Techniczny numer informacyjny AC8790
nr EAN 4082300417708

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 387-901 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FIAT      791445
FIAT      9946899
LANCIA      791445
LANCIA      9946899
zamienniki:
0 204 102 547
brak
BOSCH
BHV110
brak
TRW
PF10110
brak
LPR
24.3481-1702.7
brak
ATE
0 204 103 547
brak
BOSCH
0 204 103 551
brak
BOSCH
QBS1022
brak
QUINTON
211024
NK
1301211024
brak
SBS
1301212340
brak
SBS
341295
brak
KAWE
38104900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 387-901 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu