Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel SIGNUM liftback (Z03) 3.0 V6 CDTI (F48) (2003.05-2005.07) 177km » 8AC 355 389-051 hella
wybrany samochód: 
Opel Signum Liftback (z03) 3.0 V6 Cdti (f48) (2003.05-2005.07) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 389-051 HELLA

8AC 355 389-051 Zacisk hamulca HELLA

    Ocena:
numery handlowe:

AC8905

numer części:

8AC 355 389-051

dostawca:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułów8AC 355 389-061
Techniczny numer informacyjnyAC8905
nr EAN4082300418859
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 389-051 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1478525
FORD      1604578
FORD      5021734
FORD      5023224
FORD      6159331
FORD      6187321
FORD      85FB2L232AA
FORD      85FX2N119AA
FORD      88FB2L232BA
FORD      89FB2L232BC
FORD      R85FX2N119AA
FORD      R85FX2N119AB
FORD      V82FB2L232AA
zamienniki:
0 986 474 892
brak
BOSCH
0 986 47B 764
brak
BOSCH
BHW168
brak
TRW
1301212549
brak
SBS
1301212561
brak
SBS
341900
brak
KAWE
38065800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 389-051 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.