Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Volvo S90 II (234) T6 Drive-E Polestar AWD (2016.03-???) 334km » 8AC 355 389-171 hella
wybrany samochód: 
Volvo S90 Ii (234) T6 Drive-e Polestar Awd (2016.03-???) 334km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 389-171 HELLA

8AC 355 389-171 Zacisk hamulca HELLA
296.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

AC8917

numer części:

8AC 355 389-171

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułów8AC 355 389-181
Techniczny numer informacyjnyAC8917
nr EAN4082300418972

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 389-171 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
AUDI      1K0615123
AUDI      1K0615123B
AUDI      1K0615123E
AUDI      8J0615123A
AUDI      8X0615123
SEAT      1K0615123
SEAT      1K0615123B
SEAT      1K0615123E
SEAT      1K0615123M
SEAT      8J0615123A
SKODA      1K0615123
SKODA      1K0615123B
SKODA      1K0615123E
SKODA      1K0615123F
SKODA      1K0615123M
VOLKSWAGEN      1K0615123
VOLKSWAGEN      1K0615123B
VOLKSWAGEN      1K0615123E
VOLKSWAGEN      1K0615123F
VOLKSWAGEN      1K0615123M
VOLKSWAGEN      8J0615123A

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 389-171 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu