Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Toyota COROLLA Compact (_E9_) 1.6 GL 4WD (AE95) (1987.10-1990.08) 95km » 8FK 351 113-401 hella
wybrany samochód: 
Toyota Corolla Compact (_e9_) 1.6 Gl 4wd (ae95) (1987.10-1990.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 113-401 HELLA

8FK 351 113-401 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 113-401

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaVisteon
ID kompresoraScroll-90v
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Wersjaproduced by VISTEON
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]97
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńTop/PAD
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4082300160024

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 113-401 HELLA

numery OEM:
FORD      1 367 492
FORD      1 371 570
FORD      1 710 586
FORD      1S7H19497AA
FORD      1S7H19497AB
FORD      1S7H19497AC
FORD      1S7H19D629CA
FORD      1S7H19D629CB
FORD      1S7H19D629CC
FORD      1S7H19D629CD
FORD      1S7H19D629CE
FORD      1S7H19D629CF
FORD      4 124 547
FORD      4 336 114
FORD      4 586 557

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 113-401 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.