Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89228 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 NISSENS

89228 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89228
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228
89228
nissens 89228 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 nissens
668.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89228

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta VISTEON
Liczba rowków 6
ID kompresora VS16
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 120
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 86
Ø koła pasowego [mm] 95
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 56
nr EAN 5707286355750

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: FORD MONDEO III, TRANSIT 1.8-2.3LPG 10.00-08.14

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 producenta NISSENS

FORD

1367492, 1371570, 1481792, 1710586, 1715467, 1S7H19497AA, 1S7H19497AB, 1S7H19497AC, 1S7H19D629CD, 1S7H19D649CC, 1S7H19D629CA, 1S7H19D629CB, 1S7H19D629CC, 1S7H19D629CE, 1S7H19D629CF, 1SH719D629CA, 1SH719D629CB, 1SH719D629CC, 4094079, 4124546, 4124547, 4336114, 4586557, 6S7119D629CA, 6S7119D629CB, 98AW19D629AA

numery OEM:
FORD      1367492
FORD      1371570
FORD      1481792
FORD      1710586
FORD      1715467
FORD      1S7H-19497-AA
FORD      1S7H-19497-AB
FORD      1S7H-19497-AC
FORD      1S7H-19D629-CD
FORD      1S7H-19D649-CC
FORD      1S7H19D629CA
FORD      1S7H19D629CB
FORD      1S7H19D629CC
FORD      1S7H19D629CE
FORD      1S7H19D629CF
FORD      1SH7-19D629-CA
FORD      1SH7-19D629-CB
FORD      1SH7-19D629-CC
FORD      4094079
FORD      4124546
FORD      4124547
FORD      4336114
FORD      4586557
FORD      6S71-19D629-CA
FORD      6S7119D629CB
FORD      98AW-19D629-AA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89228 NISSENS:

Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.