Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 113-441 hella

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 113-441 HELLA

8FK 351 113-441 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
hella 8FK 351 113-441
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 113-441
8FK 351 113-441
hella 8FK 351 113-441 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE ***

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 113-441

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Hanon/Halla/Visteon
ID kompresora 7VS16ic
Ilość żeber 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Wersja produced by VISTEON
Czynnik chłodniczy R 1234yf
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46 YF
Ø koła pasowego [mm] 120
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621369873

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 113-441 HELLA

numery OEM:
FORD      1 234 257
FORD      1 344 614
FORD      1 433 627
FORD      1 436 955
FORD      1 437 620
FORD      1 437 621
FORD      1 465 437
FORD      1 678 410
FORD      1 732 593
FORD      1 796 856
FORD      3M5H 19D62 9DC
FORD      3M5H 19D62 9DD
FORD      3M5H-19D629-DJ
FORD      3M5H19D629DE
FORD      3M5H19D629DF
FORD      3M5H19D629DG
FORD      3M5H19D629DK
VOLVO      3 600 027 0
VOLVO      8 603 230
VOLVO      8 603 684

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 113-441 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.