Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP792 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP792 LUCAS ELECTRICAL

ACP792 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
994.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP792

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:VISTEON VS16
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:119
Liczba otworów do mocowania:3

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP792 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 282.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor, klimatyzacja ACP792 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Kompresor, klimatyzacja ACP792 producenta LUCAS ELECTRICAL

FORD

1437621, 3M5H19D629DC, 3M5H19D629DD, 3M5H19D629DE, 3M5H19D629DF, 1745000, 3M5H19D629DG, 3M5H19D629DJ, 3M5H19D629DK, 1437620, 1732593, 1796856, 1465437

VOLVO

31291133, 36000270, 8603684

numery OEM:
FORD      1437620
FORD      1437621
FORD      1465437
FORD      1732593
FORD      1745000
FORD      1796856
FORD      3M5H-19D629-DC
FORD      3M5H-19D629-DD
FORD      3M5H-19D629-DE
FORD      3M5H-19D629-DF
FORD      3M5H-19D629-DG
FORD      3M5H-19D629-DJ
FORD      3M5H-19D629-DK
FORD      3M5H19D629DC
FORD      3M5H19D629DD
FORD      3M5H19D629DE
FORD      3M5H19D629DF
FORD      3M5H19D629DG
FORD      3M5H19D629DJ
FORD      3M5H19D629DK
VOLVO      31291133
VOLVO      36000270
VOLVO      8603684

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP792 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.