Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 126-951 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-951 HELLA

8FK 351 126-951 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 126-951
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-951
8FK 351 126-951
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 126-951

producent:

HELLA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta: Denso
ID kompresora: 7SE16C
Ilość żeber: 6
Wersja: ALTERNATIVE
śr. koła pasowego [mm]: 110
Technika połączeń: Top/PAD
Napięcie znamionowe: 12Pojemności układu -

https://compressor.bhs-content.com/fillingquantities
WAżNE : WEDżUG INSTRUKCJI MONTAżU
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 8FK 351 322-891

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-951 HELLA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 230 65 11
MERCEDES-BENZ      000 230 80 11
MERCEDES-BENZ      000 230 81 11
MERCEDES-BENZ      000 230 85 11
MERCEDES-BENZ      000 230 88 11
MERCEDES-BENZ      000 230 90 11
MERCEDES-BENZ      001 230 14 11
MERCEDES-BENZ      001 230 28 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 65 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 80 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 81 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 85 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 88 11
MERCEDES-BENZ      A 000 230 90 11
MERCEDES-BENZ      A 001 230 14 11
MERCEDES-BENZ      A 001 230 28 11

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-951 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 126-951

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.