Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 128-001 hella

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 128-001 HELLA

8FK 351 128-001 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 128-001

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden
ID kompresora SD7B10
Ilość żeber 2
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 115
Koła pasowe z kołem pasowym
Technika połączeń Top/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka) PB
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300108484

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 128-001 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 70817660/8FK351128001 UNIWERSALNA
numery OEM:
FIAT      46443509
FIAT      71721705
zamienniki:
92-0015
brak
KAGER
8FK 351 340-001
brak
HELLA
1700K367
brak
VAN WEZEL
8FK 351 128-501
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 128-001 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.