Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 133-451 hella

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 133-451 HELLA

8FK 351 133-451 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
hella 8FK 351 133-451
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 133-451
8FK 351 133-451

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 133-451

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Zexel
ID kompresora DKS-17D
Ilość żeber 6
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 100
Ø koła pasowego [mm] 119
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621398156

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 133-451 HELLA

numery OEM:
VOLVO      3 074 220 6
VOLVO      3 076 138 8
VOLVO      3 130 825 9
VOLVO      3 600 032 7
VOLVO      3 600 057 6
VOLVO      3 600 106 6
VOLVO      8 602 359
VOLVO      8 602 622
VOLVO      8 602 998
VOLVO      8 603 891
VOLVO      8 603 892
VOLVO      8 684 287
GEO      92.052.056

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 133-451 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.