Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 316-141 hella

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 316-141 HELLA

8FK 351 316-141 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
hella 8FK 351 316-141
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 316-141
8FK 351 316-141
hella 8FK 351 316-141 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE ***
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 316-141

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden
ID kompresora PXE16
Ilość żeber 6
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 110
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń Top/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka) EPA
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4082300233490

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 316-141 HELLA

numery OEM:
AUDI      1K0 820 803 G
AUDI      1K0 820 803 Q
AUDI      1K0 820 803 QX
AUDI      1K0 820 803 S
AUDI      1K0 820 803 SX
AUDI      1K0 820 808 B
AUDI      1K0 820 808 BX
AUDI      1K0 820 808 D
AUDI      1K0 820 808 DX
AUDI      1K0 820 808 F
AUDI      1K0 820 808 FX
AUDI      1K0 820 859 F
AUDI      1K0 820 859 Q
AUDI      1K0 820 859 QX
AUDI      W01 K08 208 59F
SEAT      1K0 820 803 G
SEAT      1K0 820 803 Q
SEAT      1K0 820 803 QX
SEAT      1K0 820 803 S
SEAT      1K0 820 803 SX
SEAT      1K0 820 808 B
SEAT      1K0 820 808 BX
SEAT      1K0 820 808 D
SEAT      1K0 820 808 DX
SEAT      1K0 820 808 F
SEAT      1K0 820 808 FX
SEAT      1K0 820 859 F
SEAT      1K0 820 859 Q
SEAT      1K0 820 859 QX
SEAT      W01 K08 208 59F
SKODA      1K0 820 803 G
SKODA      1K0 820 803 Q
SKODA      1K0 820 803 QX
SKODA      1K0 820 803 S
SKODA      1K0 820 803 SX
SKODA      1K0 820 808 B
SKODA      1K0 820 808 BX
SKODA      1K0 820 808 D
SKODA      1K0 820 808 DX
SKODA      1K0 820 808 F
SKODA      1K0 820 808 FX
SKODA      1K0 820 859 F
SKODA      1K0 820 859 Q
SKODA      1K0 820 859 QX
SKODA      W01 K08 208 59F
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 G
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 Q
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 QX
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 S
VOLKSWAGEN      1K0 820 803 SX
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 B
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 BX
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 D
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 DX
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 F
VOLKSWAGEN      1K0 820 808 FX
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 F
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 Q
VOLKSWAGEN      1K0 820 859 QX
VOLKSWAGEN      W01 K08 208 59F
FAW-VW      1K0 820 803 G
FAW-VW      1K0 820 803 Q
FAW-VW      1K0 820 803 QX
FAW-VW      1K0 820 803 S
FAW-VW      1K0 820 803 SX
FAW-VW      1K0 820 808 B
FAW-VW      1K0 820 808 BX
FAW-VW      1K0 820 808 D
FAW-VW      1K0 820 808 DX
FAW-VW      1K0 820 808 F
FAW-VW      1K0 820 808 FX
FAW-VW      1K0 820 859 F
FAW-VW      1K0 820 859 Q
FAW-VW      1K0 820 859 QX
FAW-VW      W01 K08 208 59F

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 316-141 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 316-141

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.