Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP222 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP222 LUCAS ELECTRICAL

ACP222 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
687.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

ACP222

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:Zexel/Sanden/Denso
śr. koła pasowego [mm]:110
Ilość żeber:6
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:120
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP222 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP222 12V VW/ SKODA/ SEAT
numery OEM:
VAG      1K0260859F
VAG      1K0820803E
VAG      1K0820803F
VAG      1K0820803G
VAG      1K0820803H
VAG      1K0820803J
VAG      1K0820803K
VAG      1K0820803L
VAG      1K0820803N
VAG      1K0820803P
VAG      1K0820803Q
VAG      1K0820803S
VAG      1K0820803T
VAG      1K0820808A
VAG      1K0820808B
VAG      1K0820808D
VAG      1K0820808F
VAG      1K0820859C
VAG      1K0820859D
VAG      1K0820859E
VAG      1K0820859F
VAG      1K0820859H
VAG      1K0820859M
VAG      1K0820859P
VAG      1K0820859Q
VAG      1K0820859S
VAG      2E0820803A
VAG      2E0820803B
VAG      2E0820803C
VAG      2E0820803D
VAG      2E0820803G
VAG      5C0820803A
VAG      5C0820803B
VAG      5C0820803C
VAG      5C0820803G
VAG      5K0820803B
VAG      5N0820803A
VAG      5N0820803H

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP222 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.