Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Dodge CHARGER 3.6 AWD (2011.01-???) 296km » 8FK 351 322-911 hella
wybrany samochód: 
Dodge Charger 3.6 Awd (2011.01-???) 296km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-911 HELLA

8FK 351 322-911 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 322-911
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-911
8FK 351 322-911

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 322-911

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaDenso
ID kompresora7SEU17C
Ilość żeber7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńPAD
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4045621402679

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-911 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 72440566/TRUCK 8FK351322911 MERCEDES SPRINTER
numery OEM:
DODGE      6 801 224 7
MERCEDES-BENZ      000 230 92 11
MERCEDES-BENZ      001 230 13 11
MERCEDES-BENZ      001 230 32 11
MERCEDES-BENZ      A 001 230 32 11

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 322-911 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.