Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 334-171 hella

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 334-171 HELLA

8FK 351 334-171 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** HELLA
hella 8FK 351 334-171
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 334-171
8FK 351 334-171
hella 8FK 351 334-171 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE ***
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 334-171 hella
 

    Ocena:
numer części:

8FK 351 334-171

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Sanden
ID kompresora SD7C16
Ilość żeber 6
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 46
Ø koła pasowego [mm] 119
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka) CRG / VRG
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621400194

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 334-171 HELLA

numery OEM:
CITROËN      6453 QL
CITROËN      6453.WN
CITROËN      6453.WP
CITROËN      6453.ZA
CITROËN      6453.ZC
CITROËN      6487.34
CITROËN      6487.35
CITROËN      96.519.114.80
CITROËN      96.598.758.80
CITROËN      96.712.167.80
CITROËN      96.713.331.80
CITROËN      96.883.540.80
CITROËN      98.008.395.80
PEUGEOT      6453.QL
PEUGEOT      6453.WN
PEUGEOT      6453.WP
PEUGEOT      6453.ZA
PEUGEOT      6453.ZC
PEUGEOT      6487.34
PEUGEOT      6487.35
PEUGEOT      96.519.114.80
PEUGEOT      96.598.758.80
PEUGEOT      96.712.167.80
PEUGEOT      96.713.331.80
PEUGEOT      96.883.540.80
PEUGEOT      98.008.395.80

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE *** PREMIUM LINE *** 8FK 351 334-171 HELLA w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 8FK 351 334-171

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.