Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP468 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP468 LUCAS ELECTRICAL

ACP468 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
830.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

ACP468

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:SANDEN SD7C16
Ilość żeber:6
śr. koła pasowego [mm]:118
Liczba otworów do mocowania:3
Ilość oleju [ml]:135
Olej do sprężarki:PAG 46
Kąt mocowania [stopień]:90

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP468 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP468 12V CITROEN/ PEUGEOT
numery OEM:
CITROËN      6453.TP
CITROËN      9651911480
CITROËN      9659875880
CITROËN      9671216780
CITROËN      9671333180
CITROËN      96844588
CITROËN      9684458880
CITROËN      9688354080
PEUGEOT      6453.QL
PEUGEOT      6453.QN
PEUGEOT      6453.WN
PEUGEOT      6453.WP
PEUGEOT      6453.ZA
PEUGEOT      6453.ZC
PEUGEOT      6453QL
PEUGEOT      6453WN
PEUGEOT      6453WP
PEUGEOT      6453ZA
PEUGEOT      6453ZC
PEUGEOT      9684432480
PEUGEOT      9800839580

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP468 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.