Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 340-981 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-981 HELLA

8FK 351 340-981 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 340-981
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-981
8FK 351 340-981

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 340-981

producent:

HELLA

Ograniczenia producenta Delphi / Harrison
ID kompresora V5
Ilość żeber 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Przestrzegać danych technicznych 
Czynnik chłodniczy R 134a
Olej do sprężarki PAG 150
Ø koła pasowego [mm] 119
Koła pasowe z kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeń PAD
Napięcie znamionowe [V] 12
nr EAN 4045621443221

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-981 HELLA

numery OEM:
NISSAN      27630-00Q0J
NISSAN      27630-00Q1B
NISSAN      27630-00Q1D
NISSAN      27630-00Q1J
OPEL      09121072
OPEL      44 05 239
OPEL      44 17 713
OPEL      4434678
OPEL      93191202
OPEL      93198404
RENAULT      27 63 000 Q10
RENAULT      82 00 200 671
RENAULT      82 00 678 510
RENAULT      82 00 763 772
RENAULT      82 00 795 534
RENAULT      82 00 832 990
RENAULT      82 00 895 038
RENAULT      82 00 979 500
RENAULT      82 01 250 900
VAUXHALL      09121072
VAUXHALL      44 05 239
VAUXHALL      44 17 713
VAUXHALL      4434678
VAUXHALL      93191202
VAUXHALL      93198404

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 340-981 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.