| Tryb pracy | mechaniczne |
| Liczba skrzydeł | 7 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| nr EAN | 4029416247508 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna J1510913 HERTH+BUSS JAKOPARTS
| ALFA ROMEO | 6000626854 | |
| ALFA ROMEO | 71739779 | |
| FIAT | 6000626854 | |
| FIAT | 71739779 | |
| LANCIA | 71739779 | |
| OPEL | 1334142 | |
| OPEL | 24405895 | |
| OPEL | 25195119 | |
| OPEL | 71739779 | |
| SAAB | 24405895 | |
| VAUXHALL | 1334142 | |
| VAUXHALL | 24405895 | |
| VAUXHALL | 25195119 | |
| VAUXHALL | 71739779 | |
| CHEVROLET | 1334142 | |
| CHEVROLET | 24405895 | |
| CHEVROLET | 25194312 | |
| CHEVROLET | 25195119 |
Zastosowanie Pompa wodna J1510913 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.