Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 846 K 4 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 846 K 4 HUTCHINSON

846 K 4 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

846K4

numer części:

846 K 4

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 846
Ilość żeber 4
nr EAN 3159750718547

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 846 K 4 HUTCHINSON

numery OEM:
BMW      11 28 7 512 563
BMW      11 28 7 559 454
BMW      11 28 7 631 822
DAIHATSU      88458-87704
DAIHATSU      88458-87705
HONDA      38920-P2T-003
HONDA      38920-P3F-003
HONDA      38920-P3F-004
HONDA      38920-PW0-001
HONDA      38920-PW0-G01
HONDA      38920-PW0-G02
HONDA      56992-P1J-E01
HONDA      56992-P2A-003
HONDA      56992-P2A-004
HONDA      56992-P2A-013
ISUZU      5860107930
MAZDA      B3C7-15-907B
NISSAN      11920-V7301
NISSAN      11920-V7311
NISSAN      11950-53J10
NISSAN      11950-53J20
NISSAN      11950-70J00
NISSAN      11950-70J05
NISSAN      11950-9F600
NISSAN      11950-9F605
SUBARU      8092 14550
SUBARU      809214470
TOYOTA      90916-02200
TOYOTA      90916-02364
TOYOTA      99365-00845
HYUNDAI      25212-26001
HYUNDAI      25212-26021
KIA      25212-26021

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 846 K 4 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 846 K 4 HUTCHINSON:

2019-12-17
 5/5
Ok
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.