Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 903 K 4 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 903 K 4 HUTCHINSON

903 K 4 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

903K4

numer części:

903 K 4

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 903
Ilość żeber 4
nr EAN 3159750626590

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 903 K 4 HUTCHINSON

numery OEM:
CHRYSLER      04892749AB
CHRYSLER      4663182
CHRYSLER      4751659
CHRYSLER      4892 444AA
CHRYSLER      4892 749AA
DODGE      4892 749AA
DODGE      MD322330
FIAT      71749443
HONDA      56992-P3F-003
MAZDA      AS01-15-907C
MAZDA      KFC8-15-907
MITSUBISHI      MD322330
NISSAN      11720-00Q3E
NISSAN      11720-00QAT
NISSAN      11950-71E00
NISSAN      11950-71E10
NISSAN      11950-71E11
NISSAN      11950-86L00
PEUGEOT      1280-37
RENAULT      8200830187
SUBARU      49180-60G10
SUBARU      73323-AA010
SUBARU      73323-AC000
SUBARU      73323-AC010
SUBARU      73323-AC011
SUBARU      73323-AP010
SUZUKI      49180-60G10
TOYOTA      99364-20900
TOYOTA      99364-30900
TOYOTA      99364-50900
DACIA      8200830187
HYUNDAI      25212-22020
HYUNDAI      25212-22030
KIA      0K20A15908
KIA      KK37115909
LEXUS      99364-30900

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 903 K 4 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 903 K 4 HUTCHINSON:

2019-12-17
 5/5
Ok
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.