Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK905 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK905 INA

FB 4PK905 Pasek klinowy wielorowkowy INA
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4PK903, 4PK904, 4PK905, 4PK906, 4PK907

numer części:

FB 4PK905

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 905
nr EAN 4014870126377

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK905 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK905 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK905 producenta INA

FIAT

46516743, 46770219, 7651198, 7702175

CHRYSLER

MN158102, MN187017

DACIA

8200041851, 8200830187

RENAULT

8200041851, 8200830187

NISSAN

1172000QAT, 117200C810, 119500P600, 119500P611

numery OEM:
CHRYSLER      M N158 102
CHRYSLER      M N187 017
CHRYSLER      MN158102
CHRYSLER      MN187017
FIAT      46516743
FIAT      46770219
FIAT      765 1198
FIAT      7651198
FIAT      770 2175
FIAT      7702175
HONDA      38920-PH4-661
HONDA      38920-PH4-662
HONDA      38920-PH4-6620
HONDA      38920PH4661
HONDA      38920PH4662
HONDA      38920PH46620
NISSAN      11720-00QAT
NISSAN      11720-0C810
NISSAN      1172000QAT
NISSAN      117200C810
NISSAN      11950-0P600
NISSAN      11950-0P611
NISSAN      119500P600
NISSAN      119500P611
RENAULT      82 00 041 851
RENAULT      82 00 830 187
RENAULT      8200041851
RENAULT      8200830187
DACIA      82 00 041 851
DACIA      82 00 830 187
DACIA      8200041851
DACIA      8200830187

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK905 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK905 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.