Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 915 K 4 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 915 K 4 HUTCHINSON

915 K 4 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

915K4

numer części:

915 K 4

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 915
Ilość żeber 4
nr EAN 3159750626217

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 915 K 4 HUTCHINSON

numery OEM:
FIAT      71719174
FIAT      71749424
FIAT      7651197
FIAT      7651198
FIAT      7765716
HONDA      38920-PH3-003
HONDA      38920-PH4-667
HONDA      38920-PL2-013
HONDA      38920-PL2-505
HONDA      91920-PL2-013
HONDA      9194009101
INNOCENTI      71719174
LANCIA      71719174
LANCIA      71749424
LANCIA      7651197
MAZDA      JE74-15-907
MERCEDES-BENZ      A0039934296
MITSUBISHI      MB439714
NISSAN      11720-71J05
NISSAN      11720-77A00
NISSAN      11720-77A10
NISSAN      11720-85G00
NISSAN      11720-85G10
NISSAN      11720-VJ200
NISSAN      1172077A00TM
NISSAN      11920-16V00
NISSAN      11920-16V10
NISSAN      11950-0P610
NISSAN      A1720-77A01
ROVER      9194009101
ROVER      GFB358
ROVER      GFB80910
ROVER      GMB40910
SUZUKI      49180-63G10
TOYOTA      99364-00910
TOYOTA      99364-80910
CHEVROLET      25183053
CHEVROLET      96239401
HYUNDAI      23127-28100
DAEWOO      25183053
DAEWOO      96239401
LEXUS      90916-02661

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 915 K 4 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 915 K 4 HUTCHINSON:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.