Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 4PK915 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK915 CONTITECH

4PK915 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (52 ocen)
numery handlowe:

4 PK 913, 4 PK 914, 4 PK 915, 4 PK 916, 4 PK 917

numer części:

4PK915

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,069
Ilość żeber 4
Długość [mm] 915
nr EAN 4010858481773

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK915 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (4PK915) pasuje do: BMW 7 (E65, E66, E67), FIAT TIPO, UNO, HONDA ACCORD III, LEGEND I, HYUNDAI LANTRA I, LANCIA DEDRA, DELTA II, LEXUS LS, MITSUBISHI GALANT VI 1.2-5.0H 01.86-

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK915 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy 4PK915 producenta CONTITECH

FIAT

71719174, 71749424, 7651197, 7651198, 7765716

NISSAN

1172085G00, 1172071J05, 11720VJ200, 1192016V00, 1192016V10, 119500P610

HONDA

38920PH4665, 38920PH4669, 38920PL2013, 38920PL2505, 91920PL2013, 9194009101

HYUNDAI

2312728100

SUZUKI

4918063G10

BMW

11287803527, 64557803527, 7803527

LEXUS

9091602661

numery OEM:
BMW      11287803527
BMW      64557803527
BMW      7803527
FIAT      71719174
FIAT      71749424
FIAT      7651197
FIAT      7651198
FIAT      7765716
HONDA      38920PH4665
HONDA      38920PH4669
HONDA      38920PL2013
HONDA      38920PL2505
HONDA      91920PL2013
HONDA      9194009101
NISSAN      11720-85G00
NISSAN      1172071J05
NISSAN      11720VJ200
NISSAN      11920-16V00
NISSAN      11920-16V10
NISSAN      11950-0P610
SUZUKI      4918063G10
TOYOTA      9091602661
HYUNDAI      2312728100
LEXUS      9091602661

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK915 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 4PK915 CONTITECH:

T., Zabłocie
2024-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Zagnańsk
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
jan, Warszawa
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
JAROSŁAW, Świebodzin
2021-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok
Mikołaj, Warszawa
2024-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Imielin
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Orzesze
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Żaneta, Kraków
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Leszno
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Arkadiusz, Bełżyce
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
Mariusz, Wrocław
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
Andrzej, Lubsko
2023-09-27
 5/5
Ok
Andrzej, Bydgoszcz
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
Ryszard, Warszawa
2020-10-18
 5/5
ok
Robert, KOSZALIN
2022-02-02
 5/5
ok
RAfał, Koszalin
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2022-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Bydgoszcz
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
Grzegorz, Grodzisko Dolne
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
Mateusz, Lublin
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy, Wrocław
2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
Justyna, Józefów
2020-07-02
 5/5
????
Marek, Poznań
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.