Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK815 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK815 INA

FB 4PK815 Pasek klinowy wielorowkowy INA
17.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4PK813, 4PK814, 4PK815, 4PK816, 4PK817

numer części:

FB 4PK815

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 815
nr EAN 4014870123680

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK815 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK815 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

SUBARU

LEGACY III, IMPREZA, OUTBACK, FORESTER, JUSTY III, LEGACY IV, TRIBECA

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK815 producenta INA

OPEL

94382107

LANCIA

7750729

TOYOTA

9091602135, 9091602136, 9091602332, 909160233283, 9091602352, 9936502135

MAZDA

F26218381, F26218381A, F26218381X, F80115381A

HONDA

38920P34K01, 38920P54003, 38920P54004, 38920PP4E01, 38920PP4E02, 56992P02003, 56992P02004, 56992P02014, 56992P1KE03, 56992PO2003, 56992PO2004

SUZUKI

1752160A00, 1752183E00, 1752186500

SUBARU

1752186500

HYUNDAI

9771311200, 977131C200, 977131E000, 9771322261, 977132D000

NISSAN

1172071J00, 1172071J01

KIA

9771311200, 977131C200, 977131E000, 9771322261, 977132D000

numery OEM:
HONDA      38920-P34-K01
HONDA      38920-P54-003
HONDA      38920-P54-004
HONDA      38920-PP4-E01
HONDA      38920-PP4-E02
HONDA      38920P34K01
HONDA      38920P54003
HONDA      38920P54004
HONDA      38920PP4E01
HONDA      38920PP4E02
HONDA      56992-P02-003
HONDA      56992-P02-004
HONDA      56992-P02-014
HONDA      56992-P1K-E03
HONDA      56992-PO2-003
HONDA      56992-PO2-004
HONDA      56992P02003
HONDA      56992P02004
HONDA      56992P02014
HONDA      56992P1KE03
HONDA      56992PO2003
HONDA      56992PO2004
ISUZU      8-94382-107-1
ISUZU      8943821071
LANCIA      775 0729
LANCIA      7750729
MAZDA      F262-18-381
MAZDA      F262-18-381A
MAZDA      F262-18-381X
MAZDA      F26218381
MAZDA      F26218381A
MAZDA      F26218381X
MAZDA      F801-15-381A
MAZDA      F80115381A
NISSAN      11720-71J00
NISSAN      11720-71J01
NISSAN      1172071J00
NISSAN      1172071J01
OPEL      94382107
SUBARU      17521-86500
SUBARU      1752186500
SUZUKI      17521-60A00
SUZUKI      17521-83E00
SUZUKI      17521-86500
SUZUKI      1752160A00
SUZUKI      1752183E00
SUZUKI      1752186500
TOYOTA      90916-02135
TOYOTA      90916-02136
TOYOTA      90916-02332
TOYOTA      90916-02332-83
TOYOTA      90916-02352
TOYOTA      9091602135
TOYOTA      9091602136
TOYOTA      9091602332
TOYOTA      909160233283
TOYOTA      9091602352
TOYOTA      99365-02135
TOYOTA      9936502135
VAUXHALL      94382107
HYUNDAI      97713-11200
HYUNDAI      97713-1C200
HYUNDAI      97713-1E000
HYUNDAI      97713-22261
HYUNDAI      97713-2D000
HYUNDAI      9771311200
HYUNDAI      977131C200
HYUNDAI      977131E000
HYUNDAI      9771322261
HYUNDAI      977132D000
KIA      97713-11200
KIA      97713-1C200
KIA      97713-1E000
KIA      97713-22261
KIA      97713-2D000
KIA      9771311200
KIA      977131C200
KIA      977131E000
KIA      9771322261
KIA      977132D000
FERRARI      133 262
FERRARI      133262
LEXUS      90916-02135
LEXUS      90916-02136
LEXUS      90916-02332
LEXUS      90916-02332-83
LEXUS      90916-02352
LEXUS      9091602135
LEXUS      9091602136
LEXUS      9091602332
LEXUS      909160233283
LEXUS      9091602352
LEXUS      99365-02135
LEXUS      9936502135

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK815 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK815 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.