Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK860 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK860 INA

FB 4PK860 Pasek klinowy wielorowkowy INA
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

4PK858, 4PK859, 4PK860, 4PK861

numer części:

FB 4PK860

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 860
nr EAN 4005108953711

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK860 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK860 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK860 producenta INA

FORD

7007791, V94BF6C301BA

CITROËN

5750Q9, 5750V0, 5750XV, 9643903780

TOYOTA

9091602354, 90916023548P, 9936400860, 9936420860, 9936430860, 9936470860, 9936480860

MAZDA

BP4W15907A

BMW

11287512762, 11287512971

numery OEM:
BMW      11 28 7 512 762
BMW      11 28 7 512 971
BMW      11287512762
BMW      11287512971
CITROËN      5750.Q9
CITROËN      5750.V0
CITROËN      5750.XV
CITROËN      5750Q9
CITROËN      5750V0
CITROËN      5750XV
CITROËN      96 439 037 80
CITROËN      9643903780
FORD      7007791
FORD      V9 4B F6C30 1BA
FORD      V94BF6C301BA
MAZDA      BP4W-15-907A
MAZDA      BP4W15907A
PEUGEOT      5750.Q9
PEUGEOT      5750.V0
PEUGEOT      5750.XV
PEUGEOT      5750Q9
PEUGEOT      5750V0
PEUGEOT      5750XV
PEUGEOT      96 439 037 80
PEUGEOT      9643903780
TOYOTA      90916-02354
TOYOTA      90916-02354-8P
TOYOTA      9091602354
TOYOTA      90916023548P
TOYOTA      99364-00860
TOYOTA      99364-20860
TOYOTA      99364-30860
TOYOTA      99364-70860
TOYOTA      99364-80860
TOYOTA      9936400860
TOYOTA      9936420860
TOYOTA      9936430860
TOYOTA      9936470860
TOYOTA      9936480860
LEXUS      90916-02354
LEXUS      90916-02354-8P
LEXUS      9091602354
LEXUS      90916023548P
LEXUS      99364-00860
LEXUS      99364-20860
LEXUS      99364-30860
LEXUS      99364-70860
LEXUS      99364-80860
LEXUS      9936400860
LEXUS      9936420860
LEXUS      9936430860
LEXUS      9936470860
LEXUS      9936480860
MINI      11 28 7 512 762
MINI      11 28 7 512 971
MINI      11287512762
MINI      11287512971

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK860 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK860 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.