Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 5PK1120 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1120 INA

FB 5PK1120 Pasek klinowy wielorowkowy INA
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

5PK1118, 5PK1119, 5PK1120, 5PK1121, 5PK1122

numer części:

FB 5PK1120

producent:

INA

Ilość żeber 5
Długość [mm] 1120
nr EAN 4014870122546

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1120 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1120 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1120 producenta INA

TOYOTA

9091602207, 9091602395, 9091602396, 9091602422, 9936501120, 9936531120, 9936551120, 9936571120, 9936581120, 9936591120

VOLKSWAGEN

079903137A, 079903137AA

BMW

11282248190, 2248190, 64552248190

AUDI

079903137A, 079903137AA

numery OEM:
AUDI      079 903 137 A
AUDI      079 903 137 AA
AUDI      079903137A
AUDI      079903137AA
BMW      11 28 2 248 190
BMW      11282248190
BMW      2 248 190
BMW      2248190
BMW      64 55 2 248 190
BMW      64552248190
SEAT      079 903 137 A
SEAT      079 903 137 AA
SEAT      079903137A
SEAT      079903137AA
SKODA      079 903 137 A
SKODA      079 903 137 AA
SKODA      079903137A
SKODA      079903137AA
TOYOTA      90916-02207
TOYOTA      90916-02395
TOYOTA      90916-02396
TOYOTA      90916-02422
TOYOTA      9091602207
TOYOTA      9091602395
TOYOTA      9091602396
TOYOTA      9091602422
TOYOTA      99365-01120
TOYOTA      99365-31120
TOYOTA      99365-51120
TOYOTA      99365-71120
TOYOTA      99365-81120
TOYOTA      99365-91120
TOYOTA      9936501120
TOYOTA      9936531120
TOYOTA      9936551120
TOYOTA      9936571120
TOYOTA      9936581120
TOYOTA      9936591120
VOLKSWAGEN      079 903 137 A
VOLKSWAGEN      079 903 137 AA
VOLKSWAGEN      079903137A
VOLKSWAGEN      079903137AA
LEXUS      90916-02207
LEXUS      90916-02395
LEXUS      90916-02396
LEXUS      90916-02422
LEXUS      9091602207
LEXUS      9091602395
LEXUS      9091602396
LEXUS      9091602422
LEXUS      99365-01120
LEXUS      99365-31120
LEXUS      99365-51120
LEXUS      99365-71120
LEXUS      99365-81120
LEXUS      99365-91120
LEXUS      9936501120
LEXUS      9936531120
LEXUS      9936551120
LEXUS      9936571120
LEXUS      9936581120
LEXUS      9936591120
MINI      11 28 2 248 190
MINI      11282248190
MINI      2 248 190
MINI      2248190
MINI      64 55 2 248 190
MINI      64552248190

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1120 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 5PK1120 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.