Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1173 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1173 INA

FB 6PK1173 Pasek klinowy wielorowkowy INA
45.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

6PK1170, 6PK1171, 6PK1172, 6PK1173, 6PK1174, 6PK1175

numer części:

FB 6PK1173

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1173
nr EAN 4014870126995

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1173 INA

numery OEM:
AUDI      028 260 849 F
AUDI      028 260 849 H
AUDI      028260849F
AUDI      028260849H
HONDA      31110-R7S-M01
HONDA      31110R7SM01
RENAULT      11 72 079 30R
RENAULT      117207930R
RENAULT      77 00 729 751
RENAULT      77 00 743 549
RENAULT      7700729751
RENAULT      7700743549
SEAT      028 260 849 F
SEAT      028 260 849 H
SEAT      028260849F
SEAT      028260849H
SKODA      028 260 849 F
SKODA      028 260 849 H
SKODA      028260849F
SKODA      028260849H
VOLKSWAGEN      028 260 849 F
VOLKSWAGEN      028 260 849 H
VOLKSWAGEN      028260849F
VOLKSWAGEN      028260849H
DACIA      11 72 079 30R
DACIA      117207930R
DACIA      77 00 729 751
DACIA      77 00 743 549
DACIA      7700729751
DACIA      7700743549

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1173 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1173 INA:

2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.