Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1775 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1775 INA

FB 6PK1775 Pasek klinowy wielorowkowy INA
 

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

6PK1773, 6PK1774, 6PK1775, 6PK1776, 6PK1777

numer części:

FB 6PK1775

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1775
nr EAN 4005108995346

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1775 INA

numery OEM:
FORD      1004487
FORD      1127408
FORD      1C1Q-6C301-BA
FORD      1C1Q6C301BA
FORD      7064726
FORD      94 WF 6C301 B1B
FORD      94WF6C301B1B
FORD      96MF-6C301-DB
FORD      96MF6C301DB
MAZDA      1E05-15-908
MAZDA      1E0515908
MAZDA      96MF6C301DB
MERCEDES-BENZ      011 997 01 92
MERCEDES-BENZ      0119970192
MERCEDES-BENZ      012 997 59 92
MERCEDES-BENZ      0129975992
MERCEDES-BENZ      A 011 997 01 92
MERCEDES-BENZ      A 012 997 59 92
MERCEDES-BENZ      A0119970192
MERCEDES-BENZ      A0129975992
MITSUBISHI      MD360214
RENAULT      82 00 004 342
RENAULT      8200004342
TOYOTA      90080-91183
TOYOTA      90080-91223
TOYOTA      9008091183
TOYOTA      9008091223
DACIA      82 00 004 342
DACIA      8200004342
LEXUS      90080-91183
LEXUS      90080-91223
LEXUS      9008091183
LEXUS      9008091223

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1775 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1775 INA:

2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.