Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK2060 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2060 INA

FB 6PK2060 Pasek klinowy wielorowkowy INA
49.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK2058, 6PK2059, 6PK2060, 6PK2061, 6PK2062

numer części:

FB 6PK2060

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 2060
nr EAN 4014870118877

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2060 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2060 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2060 producenta INA

VOLKSWAGEN

074145933G, 074903137AT, 074903137BB

numery OEM:
AUDI      074 145 933 G
AUDI      074 903 137 AT
AUDI      074 903 137 BB
AUDI      074145933G
AUDI      074903137AT
AUDI      074903137BB
SEAT      074 145 933 G
SEAT      074 903 137 AT
SEAT      074 903 137 BB
SEAT      074145933G
SEAT      074903137AT
SEAT      074903137BB
SKODA      074 145 933 G
SKODA      074 903 137 AT
SKODA      074 903 137 BB
SKODA      074145933G
SKODA      074903137AT
SKODA      074903137BB
VOLKSWAGEN      074 145 933 G
VOLKSWAGEN      074 903 137 AT
VOLKSWAGEN      074 903 137 BB
VOLKSWAGEN      074145933G
VOLKSWAGEN      074903137AT
VOLKSWAGEN      074903137BB

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2060 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2060 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.