Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK2077 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2077 INA

FB 6PK2077 Pasek klinowy wielorowkowy INA
55.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK2075, 6PK2076, 6PK2077, 6PK2078

numer części:

FB 6PK2077

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 2077
nr EAN 4014870122225

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2077 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2077 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD USA

MUSTANG coupe, MUSTANG Convertible, ECOSPORT, ESCAPE, EXCURSION, EXPEDITION, EXPLORER

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2077 producenta INA

VOLKSWAGEN

074903137AP, 074903137AS

FORD

2S7E8620AA, 3023801, 3935008, 4335876, 4600280, F7PE8620BA, F7PE8620BB

MERCEDES-BENZ

0129974292, 0139972592, 0149970892, A0129974292, A0139972592, A0149970892

HONDA

31110R6AG01

numery OEM:
AUDI      074 903 137 AP
AUDI      074 903 137 AS
AUDI      074903137AP
AUDI      074903137AS
CHRYSLER      4612 829
CHRYSLER      4612829
CHRYSLER      5281 140
CHRYSLER      5281140
FORD      2S7E 8620 AA
FORD      2S7E8620AA
FORD      3023801
FORD      3935008
FORD      4335876
FORD      4600280
FORD      F7PE 8620 BA
FORD      F7PE 8620 BB
FORD      F7PE8620BA
FORD      F7PE8620BB
HONDA      31110-R6A-G01
HONDA      31110R6AG01
MERCEDES-BENZ      012 997 42 92
MERCEDES-BENZ      0129974292
MERCEDES-BENZ      013 997 25 92
MERCEDES-BENZ      0139972592
MERCEDES-BENZ      014 997 08 92
MERCEDES-BENZ      0149970892
MERCEDES-BENZ      A 012 997 42 92
MERCEDES-BENZ      A 013 997 25 92
MERCEDES-BENZ      A 014 997 08 92
MERCEDES-BENZ      A0129974292
MERCEDES-BENZ      A0139972592
MERCEDES-BENZ      A0149970892
SEAT      074 903 137 AP
SEAT      074 903 137 AS
SEAT      074903137AP
SEAT      074903137AS
SKODA      074 903 137 AP
SKODA      074 903 137 AS
SKODA      074903137AP
SKODA      074903137AS
VOLKSWAGEN      074 903 137 AP
VOLKSWAGEN      074 903 137 AS
VOLKSWAGEN      074903137AP
VOLKSWAGEN      074903137AS
JEEP      0 5037 542AA
JEEP      05037542AA

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2077 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK2077 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.