Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK730 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK730 INA

FB 6PK730 Pasek klinowy wielorowkowy INA
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK728, 6PK729, 6PK730, 6PK731, 6PK732, 6PK733

numer części:

FB 6PK730

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 730
nr EAN 4005108989802

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK730 INA

Pasek wielorowkowy (6PK730) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C2, C2 ENTERPRISE, C3 / C3 ORIGIN III, C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, C4, C4 I, C-ELYSEE, JUMPER I, JUMPY I, XSARA 1.1-2.0 04.84-

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK730 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK730 producenta INA

CITROËN

5750C3, 5750GC, 5750H9, 5750LC, 5750PV, 5750TP, 5750WN, 96144504, 96144507, 9640320380

PEUGEOT

5750C3, 5750GC, 5750H9, 5750LC, 5750PV, 5750TP, 5750WN, 96144504, 96144507, 9640320380

NISSAN

11720D1101JP, 11720D4201, 11720D4291JP, 11720D4291KE

FIAT

9620903880

numery OEM:
CITROËN      5750.C3
CITROËN      5750.GC
CITROËN      5750.H9
CITROËN      5750.LC
CITROËN      5750.PV
CITROËN      5750.TP
CITROËN      5750.WN
CITROËN      5750C3
CITROËN      5750GC
CITROËN      5750H9
CITROËN      5750LC
CITROËN      5750PV
CITROËN      5750TP
CITROËN      5750WN
CITROËN      96 144 504
CITROËN      96 144 507
CITROËN      96 403 203 80
CITROËN      96144504
CITROËN      96144507
CITROËN      9640320380
FIAT      9620903880
NISSAN      11720-D1101JP
NISSAN      11720-D4201
NISSAN      11720-D4291JP
NISSAN      11720-D4291KE
NISSAN      11720D1101JP
NISSAN      11720D4201
NISSAN      11720D4291JP
NISSAN      11720D4291KE
PEUGEOT      5750.C3
PEUGEOT      5750.GC
PEUGEOT      5750.H9
PEUGEOT      5750.LC
PEUGEOT      5750.PV
PEUGEOT      5750.TP
PEUGEOT      5750.WN
PEUGEOT      5750C3
PEUGEOT      5750GC
PEUGEOT      5750H9
PEUGEOT      5750LC
PEUGEOT      5750PV
PEUGEOT      5750TP
PEUGEOT      5750WN
PEUGEOT      96 144 504
PEUGEOT      96 144 507
PEUGEOT      96 403 203 80
PEUGEOT      96144504
PEUGEOT      96144507
PEUGEOT      9640320380
TOYOTA      99366-80730
TOYOTA      9936680730
LEXUS      99366-80730
LEXUS      9936680730
zamienniki:
6PK0730
brak
RUVILLE/FAG

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK730 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK730 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.