Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK800 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK800 INA

FB 6PK800 Pasek klinowy wielorowkowy INA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK798, 6PK799, 6PK800, 6PK801, 6PK802

numer części:

FB 6PK800

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 800
nr EAN 4005108995322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK800 INA

Pasek wielorowkowy (6PK800) pasuje do: DS DS 3, VOLVO C30, S40 II, S80 II, V50, V70 III, CITROEN BERLINGO, BERLINGO MULTISPACE, BERLINGO/MINIVAN, C1, C2, C2 ENTERPRISE 1.4D-2.5D 03.94-

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK800 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK800 producenta INA

FORD

1229548, 1539585, 4M5Q6C301CA, 6M5Q6C301FA

PEUGEOT

5750E7, 5750FS, 5750FT, 5750J0, 5750TZ, 5750VL, 5750YP, 5750ZF, 9640115880, 9640115980, 9804491580

CITROËN

5750E7, 5750FS, 5750FT, 5750J0, 5750TZ, 5750VL, 5750YP, 5750ZF, 9640115880, 9640115980, 9804491580

FIAT

55202379, 55202584, 71744463, 71746481

MAZDA

Y60215909

VOLVO

30637504, 31251775

TOYOTA

90916WX001

MINI

11287795036

OPEL

3641684

numery OEM:
BMW      11 28 7 795 036
BMW      11287795036
CITROËN      5750.E7
CITROËN      5750.FS
CITROËN      5750.FT
CITROËN      5750.J0
CITROËN      5750.TZ
CITROËN      5750.VL
CITROËN      5750.YP
CITROËN      5750.ZF
CITROËN      5750E7
CITROËN      5750FS
CITROËN      5750FT
CITROËN      5750J0
CITROËN      5750TZ
CITROËN      5750VL
CITROËN      5750YP
CITROËN      5750ZF
CITROËN      96 401 158 80
CITROËN      96 401 159 80
CITROËN      9640115880
CITROËN      9640115980
CITROËN      98 044 915 80
CITROËN      9804491580
FIAT      55202379
FIAT      55202584
FIAT      71744463
FIAT      71746481
FORD      1229548
FORD      1539585
FORD      4M5Q-6C301-CA
FORD      4M5Q6C301CA
FORD      6M5Q-6C301-FA
FORD      6M5Q6C301FA
MAZDA      Y602-15-909
MAZDA      Y60215909
OPEL      3641684
PEUGEOT      5750.E7
PEUGEOT      5750.FS
PEUGEOT      5750.FT
PEUGEOT      5750.J0
PEUGEOT      5750.TZ
PEUGEOT      5750.VL
PEUGEOT      5750.YP
PEUGEOT      5750.ZF
PEUGEOT      5750E7
PEUGEOT      5750FS
PEUGEOT      5750FT
PEUGEOT      5750J0
PEUGEOT      5750TZ
PEUGEOT      5750VL
PEUGEOT      5750YP
PEUGEOT      5750ZF
PEUGEOT      96 401 158 80
PEUGEOT      96 401 159 80
PEUGEOT      9640115880
PEUGEOT      9640115980
PEUGEOT      98 044 915 80
PEUGEOT      9804491580
TOYOTA      90916-WX001
TOYOTA      90916WX001
VAUXHALL      3641684
VOLVO      30637504
VOLVO      31251775
LEXUS      90916-WX001
LEXUS      90916WX001
MINI      11 28 7 795 036
MINI      11287795036

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK800 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK800 INA:

Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.