Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » PA-H10AF japanparts

Klocki hamulcowe - komplet PA-H10AF JAPANPARTS

PA-H10AF Klocki hamulcowe - komplet JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

PA-H10AF

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 131,5
Wysokość [mm] 59,9
Grubość [mm] 17,3
Oznaczenie kontrolne ECE R90 APPROVED
Numer WVA 23891
Numer WVA 23892
Numer WVA 23893
nr EAN 8033001120868

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet PA-H10AF JAPANPARTS

KLOCKI HAM JAPANPARTS PA-H10AF HYUNDAI ELANTRA 1.6CRDI 06-, 2.0 00-
numery OEM:
HYUNDAI      581011FA50
HYUNDAI      581012CA10
HYUNDAI      581012CA11
HYUNDAI      581012CA20
HYUNDAI      581012EA10
HYUNDAI      581012EA11
HYUNDAI      581012EA20
HYUNDAI      581012EA21
HYUNDAI      581012EA30
HYUNDAI      581012HA00
HYUNDAI      581012HA10
HYUNDAI      5810138A80
HYUNDAI      5810138A81
HYUNDAI      5810138A90
HYUNDAI      5810139A30
HYUNDAI      5810139A40
HYUNDAI      581013KA01
HYUNDAI      581013KA20
HYUNDAI      581013KA30
HYUNDAI      581013KA31
HYUNDAI      581013KA40
HYUNDAI      581013KA61
HYUNDAI      581013LA20
HYUNDAI      583021FA50
HYUNDAI      583023KA10
HYUNDAI      583023KA60
KIA      581011FA00
KIA      581011FE00
KIA      581011FE01
KIA      581011MA00
KIA      581012GB00
KIA      581012KA10
KIA      581013CA20
KIA      581013CA70
KIA      581013CA80
KIA      581013FA11
KIA      581013KA40

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet PA-H10AF JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet PA-H10AF JAPANPARTS:

2020-06-27
 5/5
Produkt dobrany idealnie
2021-08-20
 5/5
Na razie OK.
2019-09-28
 5/5
Zakładałem klocki tej firmy już nie raz i nigdy się nie zawiodłem
2019-09-28
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.