Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » RD-248 japanparts

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-248 JAPANPARTS

RD-248 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny JAPANPARTS
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
3 szt. wysyłka Piątek
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

RD-248

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś przednia
Długość całkowita [mm] 266
Gwint zewn. [mm] 14x1,5
Gwint zewn. 1 [mm] 14x1,5
nr EAN 8033001722000

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-248 JAPANPARTS

DRĄŻEK KIER JAPANPARTS RD-248 LEXUS IS 200,300 99-

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-248 ma zastosowanie do modeli samochodów

LEXUS

IS I, LS, SC, IS SportCross, RX, GS, IS II

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-248 producenta JAPANPARTS

LEXUS

4550339105, 4550329785

numery OEM:
TOYOTA      4550329785
TOYOTA      4550339105
LEXUS      45503 39105
LEXUS      45503-29785

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-248 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny RD-248 JAPANPARTS:

Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.