Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » SKD-114 japanparts

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SKD-114 JAPANPARTS

SKD-114 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SKD-114

producent:

JAPANPARTS

Liczba zębów 1 123
Szerokość 1 [mm] 27
Zazębienie Curvilineo
nr EAN 8033001676341

skład zestawu:
BE-122 Napinacz, pasek rozrządu
DD-114 Pasek rozrządu
PQ-170 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SKD-114 JAPANPARTS

ZESTAW ROZRZ Z POMPĄ WODY JAPANPARTS SKD-114
numery OEM:
NISSAN      13028BN700
NISSAN      13028BN701
NISSAN      13070BN700
NISSAN      1680600QA2
NISSAN      1680600QA8
NISSAN      1680600QAX
NISSAN      1680600QAZ
NISSAN      1680600QBB
NISSAN      1680600QBC
NISSAN      1680600QBE
NISSAN      2101000Q0E
NISSAN      2101000QAE
NISSAN      2101000QAS
NISSAN      2101000QAT
NISSAN      21010BN700
RENAULT      7701473327
RENAULT      7701476496
RENAULT      8200039519
RENAULT      8200102941
RENAULT      8200241629
RENAULT      8200344791
RENAULT      8200366318
RENAULT      8200508612
RENAULT      8200537033
SUZUKI      1276184A00
SUZUKI      1276184A50
SUZUKI      1741084A00
SUZUKI      1741084A00000
SUZUKI      1741084A20
SUZUKI      1741084A20000

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SKD-114 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SKD-114 JAPANPARTS:

2024-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.