Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » PQ-M02 japanparts

Pompa wodna PQ-M02 JAPANPARTS

PQ-M02 Pompa wodna JAPANPARTS
japanparts PQ-M02
86.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

PQ-M02

dostawca:

JAPANPARTS

Wysokość zabudowy 94,3
Liczba otworów do mocowania 4
Rozstaw śrub mocujących [mm] 32
nr EAN 8033001477986

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna PQ-M02 JAPANPARTS

POMPA WODY JAPANPARTS PQ-M02

Pompa wodna PQ-M02 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

SMART

CABRIO, CITY-COUPE, CROSSBLADE, ROADSTER, ROADSTER coupe, FORFOUR, FORTWO coupe

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Pompa wodna PQ-M02 producenta JAPANPARTS

MERCEDES-BENZ

6402000301, A6402000301, A640200030170, A640200030180

SMART

6402000301

MITSUBISHI

MN960155, MN960330, MN960428

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      6402000301
MERCEDES-BENZ      A6402000301
MERCEDES-BENZ      A640200030170
MERCEDES-BENZ      A640200030180
MITSUBISHI      MN960155
MITSUBISHI      MN960330
MITSUBISHI      MN960428
SMART      6402000301

Zastosowanie Pompa wodna PQ-M02 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna PQ-M02 JAPANPARTS:

T., Zabłocie
2024-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.