Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Volkswagen MULTIVAN T5 (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) 1.9 TDI (2006.01-2009.11) 84km » SKD-H08 japanparts
wybrany samochód: 
Volkswagen Multivan T5 (7hm, 7hn, 7hf, 7ef, 7em, 7en) 1.9 Tdi (2006.01-2009.11) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SKD-H08 JAPANPARTS

SKD-H08 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SKD-H08

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Ilość zębów123
Szerokość [mm]28
ZazębienieCurvilineo
nr EAN8033001676365

skład zestawu:
BE-H23 Napinacz, pasek rozrządu
BE-H24 Napinacz, pasek rozrządu
DD-H08 Pasek rozrządu
PQ-H06 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SKD-H08 JAPANPARTS

ZESTAW ROZRZ Z POMPĄ WODY JAPANPARTS SKD-H08
numery OEM:
HYUNDAI      2431227000
HYUNDAI      2431227250
HYUNDAI      2441027000
HYUNDAI      2441027250
HYUNDAI      2481027000
HYUNDAI      2481027250
HYUNDAI      2510027000
HYUNDAI      2510027900
KIA      2510027010

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SKD-H08 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SKD-H08 JAPANPARTS:

2024-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.