Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » SKD-W02 japanparts

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SKD-W02 JAPANPARTS

SKD-W02 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

SKD-W02

producent:

JAPANPARTS

Ilość zębów 107
Szerokość [mm] 25
Zazębienie Curvilineo
nr EAN 8033001676327

skład zestawu:
BE-808 Napinacz, pasek rozrządu
DD-W02 Pasek rozrządu
PQ-W04 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SKD-W02 JAPANPARTS

ZESTAW ROZRZ Z POMPĄ WODY JAPANPARTS SKD-W02
numery OEM:
MITSUBISHI      1145A049
MITSUBISHI      MD325854
MITSUBISHI      MD340625
MITSUBISHI      MD344749
SUZUKI      1276178B00
SUZUKI      1281081400
SUZUKI      1281081402
SUZUKI      1740050812
SUZUKI      1740061810
SUZUKI      1740070B00
CHEVROLET      12761A78B00
CHEVROLET      12761A78B00000
CHEVROLET      12810A81400
CHEVROLET      12810A81400000
CHEVROLET      1740060D01000
CHEVROLET      17400A60D01000
CHEVROLET      17400A60D02000
CHEVROLET      94580139
CHEVROLET      94581471
CHEVROLET      94599007
CHEVROLET      94599008
CHEVROLET      96352965
CHEVROLET      96518977
CHEVROLET      96563958
CHEVROLET      96666219
CHEVROLET      96666221
DAEWOO      1281081401
DAEWOO      1740060D01

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SKD-W02 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SKD-W02 JAPANPARTS:

T., Zabłocie
2024-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.