Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » TI-2007L japanparts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-2007L JAPANPARTS

TI-2007L Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-2007L

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy z przodu z lewej
Długość całkowita [mm] 151
Gwint wewnętrzny [mm] 15X1,5
Długość gwintu [mm] 48
Wysokość zabudowy 74
Średnica zabudowy [mm] 12,5
Gwint zewn. [mm] 12X1,25
nr EAN 8033001873733

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-2007L JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-2007L/TI-2008 LEWA TOYOTA RAV4 II 00-05

Części zamienne z kategorii końcówka drążka wyprodukowane w zakładach uznanego producenta części zamiennych, koncern JAPANPARTS stosowane są w wielu modelach nowoczesnych samochodów. Producent JAPANPARTS zapewnia, że dzięki wysokim normom jakości oraz zastosowanym technologiom produkcji, końcówki drążka o numerze TI-2007L oraz pozostałe produkowane przez nich części, spełnia oczekiwania użytkowników samochodów.
Producent JAPANPARTS dokłada najwyższych starań, aby jego wyroby były jak najwyższej jakości, były bezawaryjne i cechowały je długie przebiegi.
Opinie praktyków o prezentowanym wyrobie - końcówka drążka JAPANPARTS TI-2007L potwierdzają ich wysoką jakość i walory eksploatacyjne.
Końcówka drążka TI-2007L ma zastosowanie do samochodu TOYOTA RAV 4 IV (_A4_) od 2012.12 oraz wielu innych modeli aut.
Złożenie zamówienia na auto części nie koniecznie jest proste. Jeżeli napotkasz na problemy w tym temacie zaufaj doradcom z wieloletnim stażem zatrudnionych w naszym sklepie, a Tobie nie pozostanie już nic więcj jak oczekiwanie na szybką dostawę końcówki drążka TI-2007L.
W sklepie z częściami e-autoparts.pl oprócz końcówek drążka TI-2007L oferujemy także inne części prodcenta JAPANPARTS. Wszystkie końcówki drążka tego producenta możemy zaproponować w najlepszych cenach na rynku i szybkiej dostawie na terenie całego kraju i Unii Europejskiej. Końcówek drążka TI-2007L możesz odebrać po złożeniu zamówieniapunkcie odbiorów przy ul. Łodygowej 28G w Warszawie.
numery OEM:
TOYOTA      45047-49025
TOYOTA      45047-49095

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-2007L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-2007L JAPANPARTS:

2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.