Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » TI-207L japanparts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-207L JAPANPARTS

TI-207L Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
44.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-207L

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy z przodu z lewej
Długość całkowita [mm] 182
Gwint wewnętrzny [mm] 12 X 1,25
Długość gwintu [mm] 47
Wysokość zabudowy 75
Średnica zabudowy [mm] 13
Gwint zewn. [mm] 12 X 1,25
nr EAN 8033001169300

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-207L JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-207L/TI-210 LEWA CITROEN C1,PEUGEOT 107,TOYOTA AYGO

JAPANPARTS jest wiodącą firmą produkującą wysokiej klasy końcówki drążka, w tym oglądany końcówka drążka TI-207L oferowany przez nasz sklep motoryzacyjny. Końcówka drążka TI-207L produkowany jest przez JAPANPARTS przy zastosowaniu najnowocześniejszych technologii i odpowiednich norm jakości. Producent JAPANPARTS znany jest z bardzo dobrej jakości wykonania części produkowanych w swoich zakładach. Zastosowanie dobrej jakości materiałów i zaawansowane technicznie maszyny produkcyjne, przynosi efekty w postaci części o konkurencyjnej trwałości.
Końcówki drążka produkowany przez JAPANPARTS jest wzorem do naśladowania dla innych producentów końcówek drążka w Europie. Jakość części dostarczanych przez JAPANPARTS może być przykładem dla pozostałych dostawców dla rynku motoryzacyjnego.
Końcówka drążka TI-207L ma zastosowanie do takich aut jak CITROËN C4 Picasso II od 2013.01, PEUGEOT 406 Break (8E/F) od 1996.10, TOYOTA SAI (AZK1_) od 2009.11 oraz wielu innych modeli aut. Zgodnie z informacjami wytwórcy części końcówka drążka o numerze TI-207L, o jej przyporządkowaniu do samochodów CITROËN, PEUGEOT, TOYOTA, może wystąpić sytuacja, że konieczny będzie kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji prawidłowości doboru.
Sklep z częściami e-autoparts.pl oferuje końcówki drążków kierowniczych TI-207L w najlepszej cenie w polskim internecie, zapewniamy szybką dostawę i dużo rodzajów sposobów płatności. Końcówki drążka TI-207L można również odebrać samemu w naszym magazynie w Warszawie na Targówku przy ul. Łodygowej 28G.
numery OEM:
CITROËN      381763
PEUGEOT      381763
TOYOTA      45047-09125
DACIA      381763

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-207L JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-207L JAPANPARTS:

2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.